+31(0)40 2818888
 
nl / en
De wereld
in beweging

Over ons

Gebr. Van den Eijnden is opgericht in 1898 en vanaf die tijd actief in verhuizingen voor particulieren, en later ook bedrijfsverhuizingen en projectverhuizingen. Ook speciaal- en kunstvervoer is onderdeel van onze dienstverlening.

Dit naar volle tevredenheid van onze klanten.

In de meer dan 115 jaar dat ons bedrijf bestaat hebben wij een sterke “knowhow” en een schat aan ervaring opgebouwd. Samen met een vakkundig en opgeleid team en een groot scala aan professionele hulpmiddelen, staan wij klaar om uw spullen zorgvuldig en efficiënt over te brengen.

Omdat kwaliteit één van de basisprincipes is van Gebr. Van den Eijnden zijn er diverse maatregelen getroffen om dit te kunnen waarborgen. Een verhuizing uitgevoerd door Gebr. Van den Eijnden is altijd 100% CO2 neutraal. Gebr.Van den Eijnden is in het bezit van ISO 9001, ISO 14001 en VCA certificering. Daarbij is Gebr. van den Eijnden aangesloten bij de nationale branche organisatie Erkende Verhuizer en is lid van Euromovers.

Euromovers is een Europese organisatie, waarin onder andere 21 Nederlandse Erkende Verhuisbedrijven hun kennis, personeel en middelen hebben gebundeld. Daarnaast beschikken we over een wereldwijd netwerk van agenten.

Of het nu om een complete inboedel gaat of om één enkel stuk, nationaal of internationaal, het demonteren en monteren van Uw meubelstukken of het inpakken en uitpakken van Uw waardevolle goederen: Gebr. Van den Eijnden geeft U de zekerheid van een vakkundige verhuizing.

Werkwijze

  1. Bezoek van onze taxateur op afspraak. Hierbij wordt geïnventariseerd wat er verhuisd moet worden en wat uw wensen en vragen zijn.Op basis van deze persoonlijke inventarisatie wordt een offerte op maat gemaakt.
  2. Bij acceptatie van deze offerte wordt een planning en afspraken met u gemaakt.
  3. De verhuisdozen, pakpapier, codeerstickers en evt. overige verhuismaterialen worden bij u thuis bezorgd.
  4. De verhuizing zelf. Eventueel met een handyman om al uw spullen weer op te hangen en in elkaar te zetten.
  5. Ophalen van de verhuisdozen en ander verpakkingsmaterialen en nazorg.

Vraag vrijblijvend een offerte aan!

 

 

Werkzaamheden tijdens de CORONA-crisis (COVID-19)

In deze tijd van de Corona-crisis willen we u laten weten dat onze diensten gewoon doorgaan!

Natuurlijk is de gezond- en veiligheid van u en onze medewerkers onze hoogste prioriteit. We willen u ervan verzekeren dat we binnen onze dagelijkse activiteiten alle voorzorgsmaatregelen nemen om de overdracht van coronavirus te voorkomen. Wij volgen hierin de adviezen van het RIVM.

We houden de verhuisploeg zo klein mogelijk door de verhuizing (indien mogelijk) over meerdere dagen te verdelen. Daarnaast zetten we extra voertuigen in voor het transport van onze medewerkers. Van u vragen wij om met zo min mogelijk huisgenoten aanwezig te zijn tijdens de verhuizing en dezelfde maatregelen qua hygiëne en afstand in acht te nemen.

Het taxeren van een verhuizing kan ook gewoon doorgaan, alleen liever digitaal. Via een beveiligde videoverbinding lopen we samen met u door uw woning. U kunt dan al uw vragen stellen en overleggen met onze expert. We maken hiervoor graag telefonisch een afspraak.

Betreft het een zakelijke verhuizing, neem dan even contact op met ons kantoor voor de mogelijkheden. 

Bel ons gerust voor een afspraak of vragen 040-2818888. In het geval dat onze dienstverlening mocht wijzigen, zullen wij u hiervan onmiddellijk op de hoogte brengen.

Kijk ook even in onze veel gestelde vragen rubriek!!!!