+31(0)40 2818888
 
nl / en
De wereld
in beweging

Veelgestelde vragen

  • Zijn jullie tijdens deze Corona-crisis gewoon open?

    Ja, wij gaan door met verhuizen. Met de gepaste maatregelen van het RIVM natuurlijk. Veel van onze medewerkers werken vanuit huis. En we zorgen dat er altijd iemand op kantoor is om de telefoon op te nemen en u te woord te staan.  

  • Welke maatregelen treffen jullie nu met de corona-crisis?

    Wij houden 1,5 meter afstand van elkaar en houden ons verder aan alle richtlijnen van het RIVM. We houden onze verhuisploeg zo klein mogelijk door (waar mogelijk) de verhuizing over meerdere dagen te verspreiden.

  • Verhuizen jullie tijdens deze corona-crisis ook naar het buitenland?

    We verhuizen alleen naar het buitenland indien dit in het andere land ook is toegestaan. Door de steeds veranderende situatie wereldwijd, houden we ons internationaal continue op de hoogte van de ontwikkelingen en regels. 

  • Wat kan/moet ik doen, met een verhuizing tijdens de Corona-crisis

    Indien wij uw inboedel verhuizen tijdens de Corona-crisis, vragen wij u om met zo min mogelijk personen tijdens de verhuizing aanwezig te zijn. Houd de dezelfde maatregelen qua hygiene in acht. Dus: zorg dat er niemand aanwezig is die milde verkoudheidsklachten heeft: neusverkoudheid, loopneus, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius. Was je handen regelmatig met water en zeep, hoest en nies in de binnenkant van je elleboog, gebruik papieren zakdoekjes, schud geen handen en houd 1,5 meter (twee armlengtes) afstand van elkaar

  • Hoe gaat tijdens de corona-crisis het taxatiebezoek?

    U maakt eerst telefonisch een afspraak met ons. Op het afgesproken tijdstip zoekt onze taxateur contact met u en legt aan u uit hoe jullie samen een beveiligde videoverbinding kunnen maken. Wanneer deze verbinding tot stand is gekomen kunt u met uw telefoon of tablet de woning filmen. Onze taxateur kijkt dan met u mee. u kunt tijdens deze verbinding behalve filmen ook met elkaar praten. Dus naast het laten zien van alle ruimten, kunt u ook al uw vragen stellen over de verhuizing en de organisatie hiervan.

  • Wat houdt een normaal taxatiebezoek in?

    Na uw aanvraag komt een taxateur op afspraak bij u op bezoek om de te verhuizen goederen op te nemen.  Hij kijkt hierbij in iedere ruimte in het huis om te bekijken wat er allemaal mee moet. Aan de hand hiervan wordt het volume en de prijs van de verhuizing bepaald. Daarnaast kunt u met al uw vragen op verhuisgebied terecht bij de taxateur. U kunt in overleg bepalen wat u zelf wil doen en welke werkzaamheden u door ons en eventueel een handyman wilt laten verrichten. Een taxatie is altijd vrijblijvend en kost u niets.

  • Wat moet ik zelf doen?

    U kunt alle verhuiswerkzaamheden aan ons uitbesteden Inpakken, uitpakken, demonteren en monteren Maar dat hoeft natuurlijk niet. U kunt zelf bepalen wat u zelf gaat doen en wat u ons wilt laten doen.

  • Wat moet ik doen als schade ontstaat tijdens mijn verhuizing?

    Op het moment dat u schade constateert, doet u er goed aan dit direct te melden bij de verhuizers.  Wanneer de verhuizing is voltooid kunt het beste met de verhuizer een ronde door het huis maken ter controle. Mocht u de schade op een ander tijdstip ontdekken, dan kunt u altijd contact opnemen met ons kantoor.

  • Wanneer wordt mijn verhuismateriaal geleverd en opgehaald?

    Uw verhuismateriaal wordt in overleg met u geleverd.  Na de verhuizing kunt u telefonisch contact op nemen om af te spreken wanneer de verhuisgoederen weer opgehaald worden.  

Close