+31(0)40 2818888
 
nl / en
De wereld
in beweging

Kwaliteitsbeleid

De kernwaarden van ons bedrijf zijn betrouwbaarheid in service, kennis en ervaring en zorg voor onze klanten.

Ons doel en onze missie zijn om met onze netwerkpartners samen te werken om een service te bieden die gebaseerd is op betrouwbaarheid, een hoog serviceniveau en betrouwbare uitvoering van de eisen van onze klanten. Ondernemingszin, persoonlijke betrokkenheid met betrekking tot alle behoeften van klanten (5.2.1.c), uitstekende relaties wereldwijd, de verantwoorde omgang met alle goederen en een onderscheidend gevoel voor de logistiek zijn leidende principes.

De directie is volledig toegewijd aan en houdt rekening met de effectiviteit van het managementsysteem. Het zorgt voor de beschikbaarheid van de benodigde middelen.

Daartoe realiseren en meten we onze kwaliteits- en kwaliteitsdoelstellingen van onze verhuisdiensten (5.1.1.b), welke we definiëren tijdens onze jaarlijkse managementreviews en periodieke kwaliteitscontroles.

We gebruiken deze tools om onze services te evalueren op klanttevredenheid (5.1.2.c) (5.2.1.b) en om een voortdurende verbetering (5.1.1.i) (5.2.1.d) van ons kwaliteitssysteem te bieden op alle niveaus binnen de organisatie.

Het bedrijf heeft een gedocumenteerd kwaliteitsmanagementsysteem opgezet dat is ontworpen om te voldoen aan de vereisten van de kwaliteitsnormen die vereist zijn binnen de verhuisbranche (5.1.1.f).

Management en werknemers van Gebr. van den Eijnden Euromovers doen er alles aan om aan dit kwaliteitsbeleid te voldoen binnen de verantwoordelijkheid van elk individu (5.1.1.j). De directie zal mensen inschakelen, begeleiden en ondersteunen om zo bij te dragen aan de effectiviteit van het kwaliteitsmanagementsysteem (KMS) (5.1.1.h).

We communiceren onze kwaliteitsdoelstellingen met onze medewerkers en netwerkpartners.

Dit beleid is beschikbaar op onze website, via ons presentatiemateriaal of is beschikbaar op aanvraag.

Ons beleid en onze doelstellingen zullen (minimaal) jaarlijks door het senior management worden geëvalueerd om ervoor te zorgen dat ze in overeenstemming blijven met de algemene strategie van de onderneming en het kwaliteitssysteem in het algemeen (5.1.1.g).

Iedere werknemer moet bekend zijn met de inhoud van dit beleid (5.2.2.b).